Po dlouhé době

05.09.2012 22:49

Dobrý den,

trochu jsem se odmlčela, což bylo zapříčiněné prázdninami, a předtím nehodou křečice Paní Špilbergové, která si zlomila zadní nožičku. Možné příčiny jsem vyhodnotila dvě - kolečko či její akrobatické kousky po drátěném víku, na který vyskočila, ručkovala a následně se pustila a spadla.

Vše se asi po měsíci uzdravilo a holka běhá o 106.

 V době zranění jsem ji odebrala kolečko, ale musela jsem jí jej vrátit, protože se nudila. A to tak, že dvakrát vymyslela a uskutečnila svůj útěk z akvárka, kam jsem ji přemístila. Po pár dnech jsme ji našli, a když utekla znovu kolečko jsem ji vrátila. Je nyní širší a i při pádu zůstává v něm a nevystrkuje nohy.

 

Na závěr dnešního povídání, bych Vás ráda pozvala na 5. mezinárodní výstavu Českého křeččího klubu dne 16.9.2012 v prostorách Toulcova Dvora - Střediska ekologické výchovy hl. m. Prahy  od 10.00 do 17.00 hodiny.

Budu zde vystavovat křečíka Caligulu a  syn nechá posoudit Paní Špilbergovou a Amyšáka.