Informace pro návštěvníky

25.02.2012 20:51

Dobrý den, 

dnes jsem spustila tyto stránky prezentující mou chovatelskou stanici křečíků džungarských.  Pečovat o www stránky umím, ale co je pro mne nové, je prezentaci vymyslit. Tak se moc omlouvám, že to není dokonalé. Ale vlastně nikdo není dokonalý, že?

Budu se snažit ukázat svoje křečíky, které chovám hlavně pro radost. Kterou zažijete asi s jakýmkoliv živým tvorečkem. Do panelákového bytu jsem se rozhodla pro menší stvoření, aby netrpělo nedostatkem prostoru. 

A protože jsem si svého prvního křečíka koupila od zakládající členky Českého křeččího klubu od Pitynky. Neměla jsem dlouhou cestu k přihlášení se do klubu a založení své chovné stanice. Do výběru jména CHS byla přizvána celá rodinka. Vybrali jsme jméno Z Třináctého patra, které si křečíci od nás ponesou, protože z třináctého patra opravdu pocházeji.

Jsme malá CHS zůstaneme v počtu do 5 křečíků džungarský, kteří jsou našimi mazlíky. A ráda bych se věnovala chovu křečíků v barvách Perla a přirozeně s touto barvou i Safír.